loading...
کارتن سازی ، جعبه سازی ، چاپ و بسته بندی
آوین پک بازدید : 52 چهارشنبه 12 مهر 1402 نظرات (0)

کارتن اسباب کشی و انواع آن

بسته بندی لوازم، بخش مهمی از زندگی روزمره است، به خصوص اگر در حال اسباب کشی به خانه یا محل کارِ جدیدی باشید! از مشخصه اصلی کارتن اسباب کشی این است که بتواند وزن زیادی را درون خود تحمل و به افراد در بسته بندی لوازمشان به شیوه منظم و بدون آسیب های بعد یا حین حمل و نقل کمک کند.

اگرچه تولید این نوع کارتن ها به خواست و نظر مشتری بسیار نادر یا تقریبا غیر ممکن است، اما به طور معمول در ابعاد مشخص و مناسب برای حمل هر نوع وسیله ای ساخته میشوند و می توان آنها را از نظر سایز به 5 دسته تقسیم کرد:

1.     خیلی بزرگ 2. بزرگ 3. متوسط 4. کوچک 5. خیلی کوچک

جنس کارتن اسباب کشی

 کارتن 3 لایه : این نوع کارتن ها از دو ورق محکم و یک لایه میانی شیاردار که به آن فلوت کارتن گفته میشود تشکیل می شوند و از آنجایی که ساختار بسیار محکمی دارند و ضد ضربه هستند، برای نگه داری لوازم غیر شکستنی آشپزخانه، کتاب و لباس و غیره مناسب اند.

کارتن 5 لایه : برای سفارش و خرید بهترین کارتن اسباب کشی، بیشتر کارتن پنج لایه پیشنهاد می شود. زیرا کارتن های 5 لایه متریال اولیه شان شامل سه لا ورق صاف و دو ورق شیاردار است و به خاطر تعداد لایه های بیشتری که دارند، استحکام آنها چند برابر بیشتر از کارتن های سه لایه می باشد و بهترین انتخاب برای حمل و نگهداری لوازم سنگینی تا وزن 18 کیلو گرم هستند.

 کارتن اسباب کشی

اهمیت کارتن اسباب کشی در بسته بندی لوازم مختلف

از آنجایی که کارتن اسباب کشی، بهترین راه حل برای محافظت از لوازم شکستنی و سنگین می باشد و مدت زمان حمل و نقل را سریعتر می کند، می توانید از آسیب های احتمالی با روشی مانند استفاده از پلاستیک و یا نایلون حبابدار جلوگیری کنید.

 بنابراین برای مصارف خانگی و اداری بسیار مورد استفاده قرار گرفته و پر فروش است. توجه داشته باشید که خرید کارتن های اثاث کشی استاندارد دارای مزیت هایی است که در ادامه با برخی از آنها آشنا خواهید شد.

کارتن های اسباب کشی مخصوص لوازم شکننده

لوازم شکستنی مانند ظروف چینی، شیشه ای و کریستال به خوبی و بدون نگرانی در کارتن های اسباب کشی پنج لایه قرار می گیرند. همچنین اگر نگران تغییرات آب و هوایی در هنگام حمل وسایل خود هستید، میتوانید لوازمتان را درون یک لایه پلاستیک قرار داده و سپس آنها را درون کارتن بچینید.

کارتن های اسباب کشی مخصوص محتویات سنگین

از آنجایی که کارتن های اسباب کشی پنج لایه مقاومت بسیار بالایی دارند و از نظر سایزی با اندازه های ۳۹*۴۵*۵۹ تولید می شوند. شما می توانید برای جابه جایی و نگهداری وسایل سنگینی مانند قطعات کامپیوتر، الکترونیکی یا لوازم بزرگ آشپزخانه و دکوری ها، از آنها استفاده کنید.

کارتن های اسباب کشی مخصوص محتویات سبک

کارتن های اسباب کشی 3 لایه با سایز ۴۹*۳۷*۴۵ برای محتویات سبکی مانند کتاب، بسته بندی خرده ریز های داخل آشپزخانه، مواد غذایی، مواد شوینده و لوازم حمام و کفش مناسب هستند و بدون نگرانی از آلوده شدن یا فاسد شدن بسته بندی شما را به محل مورد نظرتان منتقل می کنند.

 قیمت کارتن اسباب کشی

کاربرد های کارتن اسباب کشی

وقتی صحبت از انتخاب بین انواع کارتن های اسباب کشی برای نگهداری و حمل و نقل وسایل می شود، شکی نیست که کارتن های 5 لایه به دلیل مقاومت بالای خود، بهترین راه حل هستند. شاید از خود بپرسید چرا باید از کارتن های اثاث کشی دست دوم استفاده نکنیم؟ در جواب این سوال باید گفت میتوان از آنها هم استفاده کرد ولی دو موضوع را در نظر داشته باشید اول اینکه بر اثر استفاده مکرر بافت های کارتن استقامت خود را از دست میدهد و اصطلاحا ضعیف تر میگردد و هر لحظه امکان دارد پاره شود دوم اینکه اگر بهداشت برایتان مهم است به این موضوع توجه کنید بافت کارتن جذب پذیر است و میتواند هر نوع آلودگی را به خود جذب کند.

مقرون به صرفه

کارتن اسباب کشی 5 لایه برخلاف بسته بندی های دست دوم یا کارتن موز بادوام تر و قابل استفاده مجدد است. برای خرید این کارتن ها می بایست به عوامل متعددی از جمله خرید دانه ای یا کلی، ابعاد کارتن، ضخامت و وزن وسیله‌ای که قصد دارید درون آن قرار دهید، توجه کنید. از آنجایی که اسباب کشی مقوله ای است که نمیتوان به طور دقیق متوجه شد به چه تعداد کارتن احتیاج دارید، بهتر است کارتن های اسباب کشی خود را به صورت پک سفارش دهید تا علاوه بر کم نشدن تعداد آنها، هزینه کارتن های اسباب کشی شما ارزان تر تمام شود.

برترین محافظ

وقتی نوبت به محافظت از وسایل شما می رسد، کارتنهای اسباب کشی 5 لایه برنده هستند. طراحی این کارتن ها به گونه ای است که برای اقلام سنگین، شکستنی و غیره مناسب تر  از کارتن های 3 لایه هستند و به دلیل فضای استانداردی که دارند، مدت زمان چیدمان لوازم را سریعتر می کنند.

سازگار با محیط زیست

کارتن های پستی 3 لایه و 5 لایه، علاوه بر اینکه حمل کننده و محافظ عالی برای لوازم شما می باشند، به کاهش ضایعات و حفظ منابع محیط زیست نیز کمک می کنند و قابل بازیافت اند. این یکی از دلایل مهم استفاده از کارتن لایه دار برای تولید جعبه و در نهایت ساخت کارتن اسباب کشی میباشد.

جمع بندی

تمام کارتن های اسباب کشی دارای فضای خالی به جهت ضربه گیر بودن، هستند و نه تنها از وسیله ای که درونشان قرار می گیرد، محافظت می کنند، بلکه سرعت چیدمان و سپس جابه جایی را نیز افزایش می دهند. در این مقاله، سعی کردیم به تمام سوالات احتمالی شما در مورد کارتن های اسباب کشی پاسخ دهیم تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین کارتن اسباب کشی مورد نیاز برای لوازم خانگی یا اداری خود را تهیه کنید. اگر هنوز هم سوالاتی در ذهن دارید، می‌توانید کلمه بهترین کارتن سازی را در اینترنت جستجو کنید و از بین موارد یافت شده با کارشناسان چندین کارخانه تولید کننده ارتباط بر قرار کرده و مشاوره دریافت کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 121
  • بازدید ماه : 224
  • بازدید سال : 1,791
  • بازدید کلی : 5,963